Thermonex
باشگاه کاراته امیر سر لشکر شهید علی احمدلو استان قم Karate clubs in the Major Jeneral martyr Ali Ahmadloo Qom Province

محقق : مسعود احمدلو

Thermonex


بارها ديده شده است زماني که ما در مورد محصولي در اين ستون صحبت و افاضات ادب و اظهار فضل مي کنيم اولا تقاضا براي اين محصول در بازار شديدا افزايش مي يابد و از سوي ديگر فروشندگان نيز از اين مسئله استفاده ابزاري کرده و محصولاتي که دارند را به استناد اينکه ما در مورد آنها از خود مقاله در کرديم معتبرتر و قابل اطمينان تر مي خوانند.
ناگفته پيداست پرداختن به اين مسائل و تشريح اين مکمل ها به معني تاييد تمامي ادعاهاي کمپاني هاي سازنده و عوامل توزيع و فروش نبوده و الزاما به معني تاييد کيفيت نمونه محصولات موجود در بازار ايران نيست.
يک چربي سوز ديگر
باز هم دور چرخيد و باز نوبت به معرفي يک مورد چربي سوز ديگر رسيد با يادآوري اين نکته که اطلاق چربي سوز به اين محصولات تا حدود زيادي اغراق آميز خواهد بود چرا که اين محصولات اصولا توانايي در سوزاندن چربي ها زايد بدن را ندارند و تنها به عنوان عاملي کمکي در تشديد روند چربي سوزي مي توانند وارد عمل شوند.
عرصه اي فراخ
عرصه چربي سوزها عرصه گسترده اي است و هر چند هيچ چربي سوزي تا به امروز مجوز پخش در ايران را نتوانسته است دريافت کند ولي با اين وجود انواع و اقسام چربي سوزها از طرف شرکت هاي مختلف توليد و در بازار ايران نيز عرضه مي شوند که اين نمونه نيزر از آن جمله بوده است.
عاري از افدرين
چربي سوزها همانگونه که پيشتر نيز ذکر شده است از زماني که افدرين از ليست ترکيبات مجاز به ليست دروهاي ممنوعه منتقل شد ضعيف و ضعيف تر شدند.
به دليل اينکه مقامات نظارتي شديدا بر اين مسله تاکيد دارند که از افدرين در تيکب هيچ يک از چربي سوزها نبايد استفاده شود و به دليل اينکه استفاده از اين ترکيب به عنوان چربي سوز شديدا مضر شناخته شده و معرفي شده است کمپاني سازنده هاي چربي سوز نيز در اولين جملاتي که در مورد محصولات خود از خودشان در مي کنند به عاري بودن محصول از افدرين اشاره مي کنند.
انرژي و متابوليسم
سازندگان اين محصول در مورد اين مکمل علاوه بر چربي سوز بودن آن به افزايش محسوس ميزان انرژي بدن و به افزايش متابوليسم نيز اشاره کرده اند.

product_image.php.jpg
خرافات محض
من خود به شخصه از چربي سوزها استفاده کرده ام ولي در صورتي که به همراه اين ترکيبات از رژيم هاي غذايي صحيح و اصولي بهره نگيريد کمترين ميزان چربي در اثر مصرف اين ترکيبات نخواهد سوخت و اين دقيقا همان اشتباهي است که افراد مرتکب شده و در نهايت نيز سرخورده مي شوند.
به عينه افرادي را ديده ام که به دنبال باورهاي غلطي که داشته و در نتيجه تلقين ها و تاکيدهاي بي پايه و اساس و از بيخ تجاري بازي فروشندگان اين محصولات، مصرف چربي سوزها را براي لاغر شدن و کات شدن کافي دانسته و به تضمين هايي که فروشندگان در باب اثر کردن اين محصولات حتي بدون وجود ورزش هاي هوازي و بي هوازي همين طور پي در پي مي دهند دل خوش کرده و پس از مصرف اين ترکيبات سر خورده شده است. 
نکته
اين محصولات تنها و تنها در صورتي که از رژيم هاي غذايي کم کالري استفاده کرده و تمرينات هوازي و بي هوازي کافي در طول روز داشته باشيد تنها و تنها به تشديد چربي سوزي کمنک مي کند و چربي نمي سوزاند.
افزايش سطح انرژي
اما در مورد افزايش سطح انرژي اين مسئله را من با مصرف اين ترکيبات به عينه ديده و تجربه کرده ام به گونه اي که با مصرف اين ترکيبات قبل از تمرين با افزايش محسوس انرژي در جريان تمرين مواجه مي شوم.
بالا رفتن دماي بدن و تشديد چربي سوزي و صد البته افزايش انرژي موجود در بدن با مصرف چربي سوزها به خوبي محقق مي شود و من خود در اغلب موارد از اين ترکيبات نه براي تشديد چربي سوزي که براي جلوگيري از تجمع چربي زايد در طول دوره ها و ايضا براي افزايش سطح انرژي در جريان تمرينات سنگين و شديد استفاده مي کنم.
کنترل اشتها
کمپاني سازنده در مورد اين محصول به افزايش انرژي و به تشديد چربي سوزي اشاره کرده و در ادامه به کنترل اشتها نيز گريزي زده است که بايد ديد آي با مصرف اين مکمل چنين حالتي نيز محقق مي شود يا خير.
تناقض
در مورد محصولات چربي سوز مجاز که بر روي هورمون هاي تيروئيد موثر واقع مي شوند حتي افزايش شديد اشتها پس از مصرف نيز ديده مي شود ولي بايد ديد که اين محصول چگونه هم چربي سوز ترموژن است و هم اينکه اشتها را مهار مي کند.
بهبود توانايي هاي ذهني
در مورد اين محصول همچنين به بهبود توانايي هاي ذهني نيز اشاره شده است و در مورد چربي سوز معروف هيدورکسي کات که من خوردم افزايش محسوس انرژي با اضطراب و با بي خوابي و با حالت هاي عصبي همراه بود.
بديهي ترين تبعات چربي سوزها
همواره مي توان گفت که بروز اين علايم و اين عوارض که گاه آزار دهنده مي شود از بديهي ترين تبعات منفي چربي سوزها بوده است و باز هم بايد ديد که اين کمپاني چگونه چربي سوزي را توليد کرده است که اين حالات را نداده و حتي اين حالات را بهبود هم مي دهد!
محتويات
در بدنه اين مکمل چربي سوز مواد و ترکيبات زير يافت مي شود که در مورد هر يک از اين ترکيبات و مواد مختصر توضيحاتي داده خواهد شد:
·کافئين
از اين ترکيب در بدنه اين مکمل براي افزايش محسوس ميزان انرژي بدن و براي کاهش اشتها و براي بهبود خلق و خو و براي تهييج رواني و براي بهبود کارکرد سلسله اعصاب استفاده شده است.
اين ترکب شايد در درجات خفيف بتواند اين حالات را در بدن ايجاد کند چرا که با خوردن قهوه که اصلي ترين ماده تشکيل دهنده آن همين کافئين است نيز اين حالات را تا حدود زيادي مي توان محقق ساخت ولي از اين مهم نيز نبايد گذشت که شرکت هاي سازنده همواره در مورد توليدات خود داستان سرايي هاي بي مورد و اغراق هاي شديد هم مي کنند.
·عصاره چايي ***
اين ترکيب و اين عصاره نيز از طب چيني وارد عرصه مکمل سازي شده است و شايد کساني که چيني ها را از نزديک ديده اند به عادت بارز اين افراد که همان خوردن چايي *** است شديدا پي برده اند.
از اين ترکيب براي تقويت اثر کافئين استفاده شده است چرا که مصرف اين دو ترکيب باهم به تشديد اثر هر دو ختم مي شود و به اين اثر اصطلاحا سينرژيسم اطلاق مي شود.
عصاره چايي *** خاصيت گرمازايي داشته و از سوي ديگر خاصيت ترموژني ديگر ترکيبات به کار رفته در بدنه اين مکمل را نيز تشديد مي کند.
اين ترکيبب همچني خاصيت آنتي اکسيدان قدرتمندي داشته و از اين جهت نيز به شادابي و به کند کردن روند پيري و فرشودگي بدن کمک مي کند.
·Yerba Mate
اين ترکيب که اصالتا از آفريقاي جنوبي وام گرفته شده است حاوي کافئين زياد بوده و به نوعي مي توان آن را جايگزين قهوه دانست.
·Octopamine HCL
از اين ترکيب نيز براي تشديد اثر گرمازايي عصاره چايي *** و کافئين استفاده شده است.
·Evodia Rutaecarpa
از اين ترکيب گياهي نيز براي افزودن بر اثرات گرمازايي اين محصول استفاده شده و از اين طريق به تشديد چربي سوزي کمک شده است.
·Ynephrine
از اين ترکيب نيز براي افزودن بر اثرات گرمازايي عصاره چايي *** و کافئين استفاده شده است.
·L-Tyrosine
نوعي اسيد آمينه مشروط است به اين معني که در برخي شرايط خاص آن را مي توان در دسته اسيد آمينه اي ضروري دسته بندي کرد.
اين ماده را به نوعي مي توان پيش ماده catecholamines دانست. کاتکولامين هاي نيز شامل اپي نفرين و نور اپي نفرين و دوپامين هستند.
از اين روز اين ترکيب را مي توان براي بهبود خلق و خو و براي تهييج رواني و براي بهتر کردن روحيه افراد مفيد دانست و از اين ترکيب در بدنه اين مکمل براي اين منظور استفاده شده است.
·Iodotyrosine
نوع يد دار تيروزين است که براي توليد و ترشح هورمون هاي تيروئيد از آن استفاده شده است.
·Diiodotyrosine
اين ترکيب نيز نوع يد دار تيروزين است که براي توليد و ترشح هورمون هاي تيروئيد از آن استفاده شده است.
فرم دارويي
اين محصول به صورت کپسول توليد شده و در بسته بندي هاي 120 تايي وارد بازار شده است که قيمت هر بسته 120 تايي از آن در بازارهاي جهاني در حدود 26 **** است و در هر سروينگ مي توان سه کپسول از اين مکمل را ميل کرد.
دستور مصرف
روزانه 2 الي 3 بار و هر بار نيز بايد سه کپسول از اين مکمل را ميل کرد.
توصيه
به دليل اينکه ممکن است در ابتداي مصرف بدن با اين دزهاي بالا دچار مشکل شود توصيه مي شود ابتدا مصرف را با دزهاي پايين تر شروع کرده و به تدريج دز مصرف را افزايش دهيد.
هشدار
به دليل اينکه مصرف اين ممل و مصرف چربي سوزها به اختلال در خواب شبانه منجر مي شود از مصرف اين مکمل در بازه زماني چهار ساعت مانده به خواب شبانه خودداري کنيد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:




تاریخ: سه شنبه 2 آبان 1391برچسب: Thermonex,ایزوله دایماتیز,ISO,100,پروتئین,Mass XXplosion ,مکمل بدنسازی,مکمل ورزشی,پروتئین بدنسازی,کراتین,کربوهیدرات,کربو,پرورش اندام,تستوسترون,گلوکوکورتیکوئیدها,نسبت تستوسترون به کورتیزول,هورمون استروئیدی,کورتیزول,گنادوتروپین,مقالات ورزشی,مقالات تخصصی,مقالات عمومی,مقاله,تحقیق,احمدلو,مسعود احمدلو,باشگاه احمدلو,باشگاه کاراته,کاراته,کاراته قم,کاراته استان قم,سنسی احمدلو,سنسی مسعود احمدلو,برترین مربی,مربی برتر,مکملهاي غذايي,چربي سوزي,کبد,گلوتامين,پروتئين,آمينو اسيد,آنتي کاتابوليک,اکسيداسيون,استقامت بدني,تقويت سيتم ايمني بدن,تشديد سنتز پروتئين در عضلات,ريکاوري,rda,قدرت مکمل,چربي سوزي,پروتئين,آنابوليسم,رژيم,فنيل افرين,لوسين,ليزين,متيونين,چربي سوزي,هيستيدين,والين,کاتابوليسم,گلوتامين,گلوتاميک اسيد,گليسين,پرولين,آلانين,آمينو,آرژي نين,آسپارتيک اسيد,اورني تين,ايزولوسين,تيروزين,تائورين,ترونين,تري پپتيد,تريپتوفان,سيس تين,سيس تئين,سرين,شاخه اي,,, ,
ارسال توسط محمد احمدلو
آخرین مطالب

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 552
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 560
بازدید ماه : 2505
بازدید کل : 642868
تعداد مطالب : 645
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


استخاره با قرآن
استخاره با قرآن







اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِيِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَيْهِ وَعَلى آبائِهِ في هذِهِ السّاعَةِ وَفي كُلِّ ساعَةٍ وَلِيّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَليلاً وَعَيْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فيها طَويلاً

دريافت كد دعاي فرج

Google



در اين وبلاگ
در كل اينترنت
کد جستجوگر گوگل